fbpx

Jak se připravit na změny s iOS 14 na Facebooku – 1. KROK

Každý, kdo pracuje s Facebookovou reklamou, je nyní v reklamním účtu obklopen upozorňujícími hláškami ke změnám, které mohou nastat s iOS 14. Změny se týkají toho, jak budou a nebudou reklamy doručovány právě uživatelům tohoto systému. Najít k tomuto tématu nějaké podrobné a konkrétní informace je jak honba za pokladem, proto jsme pro vás připravili jednoduchý návod „Jak se připravit na změny s iOS 14 na Facebooku – 1. KROK“

Nicméně první a zcela zásadní doporučení, které od Facebooku přichází, je omezení událostí, které sledujeme prostřednictvím Facebook pixelu. Těch totiž bude do budoucna možné sledovat maximálně 8. Sledujete-li tedy ve svém reklamním účtu událostí více, je čas je zredukovat.

Jak na zredukování počtů událostí v reklamním účtu?

  1. Přihlaste se do svého Facebook business účtu
  2. Běžte do Správce událostí
  3. Tlačítko Přidat události >> Z pixelu >> Vložíte URL adresu vašeho webu
  4. Na webu kliknete na Všechny události v okně událostí, které se vám objeví
  5. Odstraňte události, které pro vás nejsou tak důležité

Může se stát, že se vám ve vyskakovacím okně žádné události nezobrazí, protože jste svůj Facebook pixel instalovali ještě v době, kdy bylo třeba vkládat každou měřenou událost prostřednictvím kódu na jednotlivé stránky vašeho webu. V takovém případě je třeba se opět k měřícím kódům na jednotlivých stránkách vrátit a změnit je na jednu ze zvolených osmi událostí nebo jej zcela odstranit.

Jakmile budeme mít další informace k tomu, jak postupovat dále s úpravami, které nás čekají v rámci iOS 14 a Facebooku, opět vás o tom budeme prostřednictvím článku v blogu informovat. Dejte vědět třeba do komentářů níže, jestli byl pro vás článek užitečný a přejete si, abychom pro vás psali další rady k tomu jak se připravit na změny na Facebooku.

Write a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *