Jak se připravit na změny s iOS 14 na Facebooku – 1. KROK
Každý, kdo pracuje s Facebookovou reklamou, je nyní v reklamním účtu obklopen upozorňujícími hláškami ke změnám, které mohou nastat s iOS 14. Změny se týkají toho, jak budou a nebudou reklamy doručovány právě uživatelům tohoto systému. Najít k tomuto tématu nějaké podrobné a konkrétní informace je jak honba za pokladem, proto jsme pro vás připravili jednoduchý návod „Jak se připravit na změny s iOS 14 na Facebooku – 1. KROK“
Nicméně první a zcela zásadní doporučení, které od Facebooku přichází, je omezení událostí, které sledujeme prostřednictvím Facebook pixelu. Těch totiž bude do budoucna možné sledovat maximálně 8. Sledujete-li tedy ve svém reklamním účtu událostí více, je čas je zredukovat.
Jak na zredukování počtů událostí v reklamním účtu?
- Přihlaste se do svého Facebook business účtu
- Běžte do Správce událostí
- Tlačítko Přidat události >> Z pixelu >> Vložíte URL adresu vašeho webu
- Na webu kliknete na Všechny události v okně událostí, které se vám objeví
- Odstraňte události, které pro vás nejsou tak důležité
Může se stát, že se vám ve vyskakovacím okně žádné události nezobrazí, protože jste svůj Facebook pixel instalovali ještě v době, kdy bylo třeba vkládat každou měřenou událost prostřednictvím kódu na jednotlivé stránky vašeho webu. V takovém případě je třeba se opět k měřícím kódům na jednotlivých stránkách vrátit a změnit je na jednu ze zvolených osmi událostí nebo jej zcela odstranit.
Jakmile budeme mít další informace k tomu, jak postupovat dále s úpravami, které nás čekají v rámci iOS 14 a Facebooku, opět vás o tom budeme prostřednictvím článku v blogu informovat. Dejte vědět třeba do komentářů níže, jestli byl pro vás článek užitečný a přejete si, abychom pro vás psali další rady k tomu jak se připravit na změny na Facebooku.
Write a Comment