Koronavirus mění chování zákazníků. Eshopy trhají rekordy.
V této nelehké době, která ovlivnila téměř každého podnikatele, jsme dokázali zvýšit přednímu českému prodejci skleníků na trhu transakce o 1000% a konverzní poměr o 346%. Jak se nám to povedlo? Díky PPC kampaním, které nás i přes tuto koronavirovou krizi, klient nechal nadále spravovat.
Porovnali jsme data za stejné období v loňském roce a letos. Výsledky můžete vidět v těchto tabulkách z Google Analytics:
Možná i vás postihla krize koronaviru a marketing se pro vás stal nadstandartním výdajem. Ale právě marketing a správa PPC kampaní vás mohou v této době udržet na trhu. Jelikož lidé nakupují a budou nakupovat online.
Pokud uvažujete nad správou PPC kampaní, musíte se zamyslet nad tím, zdali máte předpoklady uspět:
- Musíte mít eshop, nebo si ho založit.
- Musíte nabízet produkt, o který je zájem.
- Musíte být optimista, jelikož výsledky se mohou ukázat v průběhu několika měsíců.
Úspěch zmiňovaného klienta samozřejmě záležel na tom, že jde o byznys, který splňuje výše uvedené body. Má eshop, prodává něco, o co je stále zájem a nezůstal paralizován danou situací.
Pokud jste přišli o většinu zákazníků a prodáváte produkty, o které teď není zájem, máme pro vás radu: rychle změňte sortiment. Velkou výhodou eshopů je, že jsou velmi flexibilní.
Nejste si jistí, jak se přizpůsobit situaci a jak nastartovat znovu vaše podnikání? Kontaktujte nás a my vám rádi poradíme.
Nejste v tom sami! Společně to zvládneme!
Tým AZ TRADE AGENCY
Write a Comment